Päevatoimetaja:
Sander Silm

Seakasvatajate ühistu tuleb märtsis turule uue lihabrändiga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Urmas Laht.
Urmas Laht. Foto: Marianne Loorents / Virumaa Teataja

Eesti seakasvatajaid ühendav Ühistu Eesti Lihatööstus kavatseb järgmisel kuul tutvustada uusi lihatooteid ning jõuda Eesti suurematesse jaekettidesse.

Ühistu esimees Urmas Laht rääkis, et praeguseks on nad suure osa sortimendist välja töötanud. «Praegu on meil olemas suitsuliha, suitsuvorstid, aga ka keedutooted. Töötame välja ka suvetooteid,» rääkis Laht.

Kuigi praegu on juba väiksemates spetsiifilisemates kauplustes Ühistu Eesti Lihatööstus embleemiga tooteid müügil, käivad Eesti suuremate jaekettidega hetkel läbirääkimised. «Kaubandusketid suhtuvad meie toodetesse sõbralikud ja on neist huvitatud. Eks nii poed kui tarbijad tahavad ikka uusi tooteid,» märkis ta.

Uue brändi müügiargument ja eelis teiste lihatoodete ees võiks Lahti hinnangul olla selle kodumaisus. «Ise kasvatame sööda, ise kasvatame loomad ja ise teeme tooted. See on erisus teiste lihatööstustega.»

Sealiha toodete valmistamiseks tuleb ühistusse kuuluvatelt liikmetelt. Sinna kuuluvad näiteks Viru Mölder OÜ, SF Pandivere OÜ, FIE Haameri Talu, Hinnu Seafarm OÜ, Markilo OÜ, Saimre Seakasvatuse OÜ, Kupna mõis OÜ, Valjala Seakasvatuse OÜ, Saare Peekon OÜ ja Jampo Seakasvatuse OÜ.

Laht lubab, et märtsis tulevad nad oma uue brändiga suuremalt välja ja tutvustavad oma tooteid avalikkusele. «Siis saame ka täpsemalt oma plaanid avalikustada.»

Ühistu Eesti Lihatööstus ostis möödunud aasta juunis lihakontsernilt Atria Vastse-Kuustes asuva lihatööstuse. Seal hakkab ühistu ka oma tooteid valmistama. Ettevõtte juhatuse liige on ka varem meedia- ja meelelahutusäriga seotud Mart Luik. 

Tagasi üles