Reklaampildil olev burger näeb harva välja selline, nagu kliendile antakse. Selleks, et toidud reklaampiltidel aga võimalikult isuäratavad välja näeks, on fotograafidel omad trikid, vahendab brightside.me.
15 trikki, mida reklaamides kasutatakse, et toit ahvatlevam välja näeks
Deodorant muudab puuvilja läikivaks
Reklaamides olevad puuviljad on alati särava läikega. Läike saamiseks pihustavad fotograafid puuviljale deodoranti, mõned kasutavad ka juukselakki.
Vahtrasiirupi asemel mootoriõli
Pannkoogid imevad päris siirupi üsna kiirelt enda sisse, mistõttu kasutavad fotograafid selle asemel hoopis mootoriõli. Teine võimalus on pannkookidele pihustada peale vetthülgavat aerosooli.
Burgerisaiakesi värvitakse kingavahaga
Burgerisaiakesed on reklaampiltidel tegelikult üsna toored. Neid röstitakse mõni sekund, kuid siis värvitakse nad tumeda kingavahaga üle, et säilitada saiakese suurus ja mahlasus. Grillimise jäljed tehakse kuumade varrastega.
Glütseriin hoiab mereandide väljanägemise värske
Mereannid kaotavad oma isuäratava välimuse päris kiiresti. Et hoida välimus värske ja mahlane, lisavad fotograafid mereandidele glütseriini ja vee segu.
Glükoosisiirup nuudlitele
Nuudlid küll valmivad kiiresti, kuid kaotavad oma atraktiive välimuse pea sama kiiresti. Fotograafid katavad nuudlid vee ja glükoosisiirupi seguga, et hoida välimus kauem isuäratav.
Papist tükid koogi sees
Et hoida kook kuiv, panevad fotograafid koogitükkide vahele papist kihid ja kinnitavad need hambaorkidega. Sama trikki kasutatakse ka võileiva ja burgeri reklaamimisel.
Vedelseep tekitab vahtu
Piima, kohvi või õlle pildistamiseks kasutavad fotograafid vedelseepi. See tekitav vahtu, mis näeb välja isuäratav ja ehtne.
Kartulipuder jäätise asemel
Jäätis sulab soojade stuudiolampide all ülimalt kiiresti, mistõttu kasutavad fotograafid selle asemel hoopis värvitud kartuliputru.
Habemeajamisvaht vahukoore asemel
Erinevalt vahukoorest habemeajamisvaht ei sula ja see on täpselt see, mida fotograafid vajavad.
Plastist jääkuubikud
Ka jääkuubikud sulavad imekiiresti kuumas stuudios.
Liim piima asemel
Piim imab hommikuhelbed kiiresti endasse, mistõttu kasutavad fotograafid hoopis liimi.
Happealandajad karastusjookide sees
Et karastusjook pildil rohkem mullitaks, lisavad fotograafid sinna happealandamise tablette, mis vees kihisevad.
Kana topitakse täis paberrätikuid
Reklaampiltidel olev kana ei ole mitte küpsetatud, vaid värvitud ja paberrätikuid täistopitud, et ta piltidel võimalikult hea välja näeks.
Kastmeid valmistatakse vahaga
Ideaalse konsistentsi saamiseks lisatakse kastmesse sulatatud vaha.
Aur on võlts
Aurav toit näeb reklaamides isuäratav välja, kuid tegelikult ei tule aur mitte toidust endast, vaid see tekitatakse.