:format(webp)/nginx/o/2017/02/07/6319349t1hac56.jpg)
Reklaampildil olev burger näeb harva välja selline, nagu kliendile antakse. Selleks, et toidud reklaampiltidel aga võimalikult isuäratavad välja näeks, on fotograafidel omad trikid, vahendab brightside.me.
Reklaampildil olev burger näeb harva välja selline, nagu kliendile antakse. Selleks, et toidud reklaampiltidel aga võimalikult isuäratavad välja näeks, on fotograafidel omad trikid, vahendab brightside.me.
Reklaamides olevad puuviljad on alati särava läikega. Läike saamiseks pihustavad fotograafid puuviljale deodoranti, mõned kasutavad ka juukselakki.
Pannkoogid imevad päris siirupi üsna kiirelt enda sisse, mistõttu kasutavad fotograafid selle asemel hoopis mootoriõli. Teine võimalus on pannkookidele pihustada peale vetthülgavat aerosooli.
Burgerisaiakesed on reklaampiltidel tegelikult üsna toored. Neid röstitakse mõni sekund, kuid siis värvitakse nad tumeda kingavahaga üle, et säilitada saiakese suurus ja mahlasus. Grillimise jäljed tehakse kuumade varrastega.
Mereannid kaotavad oma isuäratava välimuse päris kiiresti. Et hoida välimus värske ja mahlane, lisavad fotograafid mereandidele glütseriini ja vee segu.
Nuudlid küll valmivad kiiresti, kuid kaotavad oma atraktiive välimuse pea sama kiiresti. Fotograafid katavad nuudlid vee ja glükoosisiirupi seguga, et hoida välimus kauem isuäratav.
Et hoida kook kuiv, panevad fotograafid koogitükkide vahele papist kihid ja kinnitavad need hambaorkidega. Sama trikki kasutatakse ka võileiva ja burgeri reklaamimisel.
Piima, kohvi või õlle pildistamiseks kasutavad fotograafid vedelseepi. See tekitav vahtu, mis näeb välja isuäratav ja ehtne.
Jäätis sulab soojade stuudiolampide all ülimalt kiiresti, mistõttu kasutavad fotograafid selle asemel hoopis värvitud kartuliputru.
Erinevalt vahukoorest habemeajamisvaht ei sula ja see on täpselt see, mida fotograafid vajavad.
Ka jääkuubikud sulavad imekiiresti kuumas stuudios.
Piim imab hommikuhelbed kiiresti endasse, mistõttu kasutavad fotograafid hoopis liimi.
Et karastusjook pildil rohkem mullitaks, lisavad fotograafid sinna happealandamise tablette, mis vees kihisevad.
Reklaampiltidel olev kana ei ole mitte küpsetatud, vaid värvitud ja paberrätikuid täistopitud, et ta piltidel võimalikult hea välja näeks.
Ideaalse konsistentsi saamiseks lisatakse kastmesse sulatatud vaha.
Aurav toit näeb reklaamides isuäratav välja, kuid tegelikult ei tule aur mitte toidust endast, vaid see tekitatakse.