E-sigarettide reklaamimisele kehtivad samasugused piirangud kui tavasigarettidele, seetõttu võtab tarbijakaitseamet reklaamikeelu rikkumised oma luubi alla, kirjutab ERRi uudisteportaal.
E-sigarettidele kehtib samasugune reklaamikeeld kui tavasigarettidele
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«E-sigaretid, mis on tubakatootega seonduvad tooted, on võrdsustatud tubakatootega ehk alluvad sarnasele regulatsioonile - seega e-sigarettide reklaam on keelatud,» selgitas ameti kõneisik Hanna Turetski, lisades, et erandiks on vaid käitlejatele suunatud teave, sh erialamessid.
Reklaamiks ei loeta müügikohas kauba ja selle müügitingimuste kohta antavat teavet, mistõttu tuleb olukorda hinnata juhtumipõhiselt ning lähtuda sellest, kas tegemist on neutraalse ja otseselt kaupa ja selle müügitingimusi puudutava infoga või mitte.