Euroopa Komisjoni transpordipeadirektoraadi juht Henrik Hololei ütles Brüsselis, et see, kas Euroopa Liidu maksumaksjad võtavad Rail Balticust enda kanda 80 protsenti või vähem, sõltub valitsuste läbirääkimistest liidu järgmise eelarveperioodi eel, kirjutab ERRi uudisteportaal.
Hololei: Rail Baltic on europrojekti musternäidis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Rail Baltic on olnud üks nendest projektidest, mis vastab täiesti perfektselt kõikidele nendele põhimõtetele, mida me EL-i infrapoliitikas, transpordipoliitikas oleme tahtnud viimastel aastatel ellu viia. Et seda EL-i kaasfinantseerimist võib tulevikus vähem olla, siis see just keskendub nendele projektidele, mis vastavad kogu Euroopa ühendamise seisukohast vajalikele kriteeriumitele,» selgitas Hololei.
Kui mõned diplomaadid muretsevad Poola valitsuse vähese aktiivsuse pärast Rail Balticu projektis kaasalöömisel, siis Hololei sõnul ei ole põhjust karta, et rong pärast Leedu piiri ületamist järsult pidurdama peaks.
Loe pikemalt ERRi uudisteportaalist.