Davosi jõudmiseks tuleb aga Zürichist organiseerida veel täiendav transport, mis äriklassi osalejale võib maks ma minna kas 648,75 eurot üks ots limusiiniga või edasi-tagasi helikopteri lennuna 9267,84 eurot.
Mis puudutab majutuskulusid, siis CNNi sõnul on Davosis küll mitmed suured hotellid, kuid selge on see, et majandusfoorumi ajaks lähevad nende hinnad kallimaks, kuna nõudlus kasvab märgatavalt. Davosi puhul räägitakse, et majandusfoorum on teised jõulud sealsetele majutusasutust pidajatele, kuna nad saavad sarnaseid kõrgeid hindasid küsida.
Näiteks üks öö võrdlemisi tagasihoidlikus kolmetärnihotellis maksab 556,07 eurot inimese kohta. Samas märgib CNN, et need, kellel on suuremad rahalised võimalused, võivad majandusfoorumi ajaks rentida ka suuremaid kortereid või lausa mägimajad. Näiteks kümmet inimest majutava mägimaja rent neljaks päevaks võib maksma minna 55607,04 eurot, kuigi sellesse võib olla sisse arvestatud juba ka toitlustuse kulud.
Samas toob CNN välja, et terve rida kõrgetasemelisi foorumil osalejaid - nende hulgas riigipead, usujuhid, akadeemikud, sotsiaalsed ettevõtjad, rahvusvaheliste organisatsioonide liikmed ja uudisteankrud -, ei pea eelpool mainitud suurt osalustasu maksma.
Küll aga on eelpool toodud arvutused arvatavasti veel tagasihoidlikud, kuna 2011. aasta Davosi kohtumise eel kirjutas Andrew Ross Sorkin New York Times'is märksa suurematest summadest, kui vaatas seda ühe ettevõtte kontekstis, kes näiteks tahab viis osalejat foorumile saata.
Muuhulgas juhtis ta tähelepanu sellele, et üldse selleks, et üritusele kutset saada, tuleb hakata WEF liikmeks ning 2011. aastal oli liikmemaks 48192,77 eurot. Sellele lisandus veel ürituse enda osalustasu, mis tähendas, et puhtalt üritusele osalemiseks pääsemiseks tuli toona välja käia 65801,67 eurot. Selleks, aga, et osalejad saaks ka maailma mõjukatega ühes seltskonnas liikuda, tuleb märksa rohkem välja käia.