Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Juhtiv moeportaal WGSN ülistab Ivo Nikkolo romantilist kevadkampaaniat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Ivo Nikkolo kevadkollektsioon
Ivo Nikkolo kevadkollektsioon Foto: Baltika

Maailma suurim moe- ja trendiportaal WGSN, mis on teejuhiks kogu maailma moetööstusele, valis juba mitmendat hooaega järjest Ivo Nikkolo kampaania maailma parimate sekka. Eesti moebrändi imagofotosid kõrvutatakse maailma kõrgmoebrändidega nagu Jean Paul Gaultier, Gucci, Giorgio Armani, Escada.

«WGSNi poolt valituks saada on olnud meie meeskonnale tunnustuseks juba läbi mitme hooaja. WGSNi äramainimist väärivad brändid, kes loovad ja hoiavad moesuundasid ning on oluliseks suundade näitajaks ja mõjutajaks globaalses moemaailmas. Disainerile on see väga motiveeriv, et  tehtud tööd järgitakse ja peetakse oluliseks nii oma klientide poolt kui ka maailma mastaabi professionaalide poolt,» ütles Ivo Nikkolo peadisainer Xenia Joost.

Brändijuht Kaja Milderi sõnul on imagofotod oluline osa brändi hooaja kontseptuaalsest tervikust, kus fotokeel ja stilistika rõhutavad hooaja kollektsiooni läbivat sõnumit.

Ivo Nikkolo kevad-suvise kampaania modelliks on Eesti päritolu tippmodell Katrina, fotograaf Madis Palm, loovjuht Aet Alev, stilist Ivo Nikkolo disainer Eve Hanson.

Ivo Nikkolo (www.ivonikkolo.com) on disainerbränd, mida iseloomustab unikaalne käekiri, lihtsad siluetid ja neutraalsed värvid. Kaubamärgi käekirja kujundavad tunnustatud Eesti disainerid Ivo Nikkolo, Eve Hanson ja Xenia Joost.

Märksõnad

Tagasi üles