/nginx/o/2016/09/29/5897715t1ha036.jpg)
Maksu- ja tolliameti peadirektori asetäitja Rivo Reitmanni sõnul suunab maksuamet oma tegevuse kontrollide pealt rohkem nõustamisele ja suhtlemisele, kirjutab Äripäev.
Maksu- ja tolliameti peadirektori asetäitja Rivo Reitmanni sõnul suunab maksuamet oma tegevuse kontrollide pealt rohkem nõustamisele ja suhtlemisele, kirjutab Äripäev.
«Oleme muutnud tööstiili, liigume nõustavamaks. Kasutame uut metoodikat, et enne nõusta ja siis kontrolli. Üldine maksukultuur on hea ja meil pole alust eeldada, et kõik, mis tehakse valesti, tehakse eesmärgiga riiki petta,» rääkis Reitmann maksuameti pehmemaks muutumise uuest suunast.
«Ettevõtjatel tasub meiega suhelda, ei tasu karta meie karistavat kätt – meie eesmärk on, et asi saaks korda ja saaks puhtalt edasi minna,» rääkis Reitmann.
Loe pikemalt Äripäevast.