/nginx/o/2011/03/07/532689t1h1ee0.jpg)
Saksa ettevõttele Beiersdorf kuuluv naha- ja kehahooldusvahendite bränd Nivea loodab oma juubeliaastal kõnetada 13 miljonit tarbijat.
Saksa ettevõttele Beiersdorf kuuluv naha- ja kehahooldusvahendite bränd Nivea loodab oma juubeliaastal kõnetada 13 miljonit tarbijat.
Kampaania pealkirjaga «100 aastat nahahooldust kogu eluks» algab kevadel ning selle keskne tegelane on laulja Rihanna (23), kirjutab brandrepublic.com.
Kampaanias leiab kasutamist Rihanna hääl, samuti toetab Nivea lauljanna Põhja-Ameerika ja Euroopa tuuri, mis algab mai lõpus. Tuuri toetamisega püüab Nivea aktiveerida nooremat sihtgrupi ja kutsuda neid edaspidi Nivea toodetega tutvust tegema.
Nivea korraldab tänavu ka globaalse nahahoolduse nõustamis- ja promotuuri, kus loodab jõuda 13 miljoni tarbijani.