Turundusnipp: odavad nädalalõpureisid kadeduse leevenduseks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Head jututeemad kuluvad alati marjaks ära
Head jututeemad kuluvad alati marjaks ära Foto: SCANPIX

Majutusketi Travelodge Suurbritannia peakontor uuris, kui palju vastab tõele see jutt, mida inimesed räägivad töö juures oma nädalalõputegemiste kohta. Saadud info toetab ettevõtte müügikampaaniat.

Niisiis, 33 protsenti inimestest luiskasid, et käisid laupäeva õhtul väljas, 25 protsenti väitis, et külastas sõpru, 17 protsenti rääkisid olematutest lõunasöögipidudest, kusjuures 12 protsendi sõnul toimus einestamine romantilistel asjaoludel. Kümme protsenti luuletasid, et käisid lühipuhkusel, kirjutab brandrepublic.com.

Psühholoog Corrinne Sweet selgitab, et uuringus paljastus uus psühholoogiline seisund, mille all britid kannatavad – nii-öelda «nädalalõpukadedus».

«Me ei taha tunnistada, et suurem osa vabast ajast nädalalõpul kulub majapidamistöödele, paberitööle ja napiks jäänud uneaja tasamagamisele. On kohutav tunne, et teised inimesed veedavad aega meist paremini, kui nad lõbutsevad, pidutsevad ja korraldavad väljasõite,» seletas psühholoog.

Saadud andmeid kasutab Travelodge oskuslikult odava nädalalõpureisi müümisel.

«Sa võid ravida «nädalalõpukadedust» muutes paari leidliku nükkega oma tavarutiini. Selleks, et britid saaksid tagasi nädalalõpud, pakub Travelodge tuhandeid tube hinnaga 19 naela (31 eurot) üle kogu Suurbritannia kiireks «põgenemiseks» (i. k getaway),» rääkis ettevõtte kõneisik Shakila Ahmed.

On hämmastav, mida võib leida oma ukseläve tagant, julgustab kõneisik: «Mõne tunniga jõuad sa mere äärde või avastada mõnda Suurbritannia 66 linnast.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles