Päevatoimetaja:
Sander Silm

Eesti Meedia: Postimees ei toeta libauudiste äri (7)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ajalehtede reklaamimahud kasvasid esimeses kvartalis kuus protsenti. Pilt on illustratiivne.
Ajalehtede reklaamimahud kasvasid esimeses kvartalis kuus protsenti. Pilt on illustratiivne. Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

Eesti Meedia müügidirektori Rivo Põldoja sõnul on jutt, nagu toetaks Postimees globaalset libauudiste äri, pahatahtlik ja asjatundmatu. 

Äripäeva teemaveeb bestmarketing.ee kirjutas eile, kuidas näiteks Postimees, Saku, Valio, Samsung ja Eesti Pagar avaldavad oma reklaambännereid libauudiste keskkondades, toetades sellega rahaliselt libauudiste äri.

«Meie jaoks on üllatav, et Hando Sinisalu (bestmarketing.ee juht) kas ei tea, kuidas RTB reklaame ostetakse ja serveeritakse, või on lihtsalt pahatahtlik,» ütles Põldoja. RTB ehk real time bidding tähendab ostumudelit, mille puhul reklaami hind selgub nõudluse ja pakkumise suhtes.

«RTB-d kasutades ei ole kunagi päris täpselt võimalik teada, millistele saitidele su reklaam jõuab, sest petturid leiutavad pidevalt skeeme, kuidas Google'i reeglitest mööda hiilida,» lisas Põldoja. 

Seetõttu satuvad Google'i reklaamirobotite ja algoritmide abil Eesti ettevõtete reklaamid veebilehtedele, kuhu ettevõtted ise ei soovi reklaami kuvada. 

Tagasi üles