/nginx/o/2011/03/04/530579t1h36ee.jpg)
Elektriautode peatset võidukäiku on lubatud aastaid, ent siiani on see takerdunud nõiaringi – autod on kallid, sest neid ostetakse vähe, kuna neid pole kusagil laadida, ja laadimiskohti ei tasu teha, sest autosid on vähe.
Elektriautode peatset võidukäiku on lubatud aastaid, ent siiani on see takerdunud nõiaringi – autod on kallid, sest neid ostetakse vähe, kuna neid pole kusagil laadida, ja laadimiskohti ei tasu teha, sest autosid on vähe.
Kas Eesti otsus soetada terve müriaad elektriautosid maailma päästab – vaevalt. Aga et koos autoostuga ehitatakse laadimispunktid ning kehtestatakse eraisikutele toetused elektriautode ostmiseks, on hea eeskuju. Elektriautode asjus suudab Eestiga võistelda vaid rikas kääbus Monaco, kus ka laadimisvõrku ehitatakse.
Suured riigid loodavad aga, et inimesed justkui võluväel elektriautosid ostma tõttaks. Nagu kogemus näitab – ei kavatsegi. Meie võime näidata, kuidas maailma muuta.