Kurioosum: ajakirjareklaam eksis eesti vokaaliderägastikku

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cosmopolitani märtsinumber
Cosmopolitani märtsinumber Foto: Repro

«Uus löhn naistele» - just nii saab lugeda värske Cosmopolitani reklaamiküljelt, kus reklaamitakse USA moedisainer Marc Jacobsi kaubamärgi all turustatavat lõhnavett.

Nagu arvata võib, ei juhtu sellist õigekirjaapsakat just iga päev.

Asja uurides selgus, et vokaalivahetus on tekkinud mugandamise käigus. «Saime adaptsiooni USAst ja see pole mõeldud sellisena,» ütles Cosmolt reklaamipinna ostnud Kristina Grauslyte, kes on USA ettevõtte Fragrances International Leedu esinduse reklaamimänedžer.

«Õige kirjapilt on «lõhn»,» märkis Grauslyte e-kirja vahendusel.

Jah, eks tegijal juhtub, samas esindab reklaam sellisel kujul ehtsat Saaremaa stiili, mis lisaks menukusele kodumaistes reklaamides on nüüd siis jõudnud ka rahvusvahelisele tasandile, mille üle võib ainult rõõmu tunda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles