/nginx/o/2017/01/09/6237751t1h9a16.jpg)
2007. aastal tuli EMT välja populaarse reklaamklipiga lõhna edastavatest telefonidest. Kuigi tehnoloogia on kümne aastaga meeletu kiirusega arenenud, ei saa läbi telefoni (veel) lõhna edastada.
2007. aastal tuli EMT välja populaarse reklaamklipiga lõhna edastavatest telefonidest. Kuigi tehnoloogia on kümne aastaga meeletu kiirusega arenenud, ei saa läbi telefoni (veel) lõhna edastada.
«Nagu näha, polegi tuleviku ennustamine nii lihtne ning lõhnakõnesid keegi veel edastada ei suuda. Vähemalt seni,» kommenteeris Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf. «Samas oli kümne aasta eest tegu põneva ideega ja on seda tänaseni. Ning kes teab, ehk õnnestub see tore idee näiteks VUNK kiirendiprogrammis ka ühel hetkel reaalsuseks muuta.»
«Küll pole muutunud selle reklaami taustasõnum – Telia üks fookusi on panustamine innovatsioonile ning uute toodete, teenuste ja lahenduste väljatöötamisega tegeleme iga päev,» sõnas Neudorf.