Võrreldes eelmise aasta veebruariga kahekordistus lõppenud kuul Smartposti kaudu saadetavate pakkide math ja ettevõte plaanib oma teenuse mahtu tänavu kahekordistada.
Smartpost laiendab haaret
Smartposti tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul võttis ettevõte endale eelmise aasta lõpus eesmärgiks uuel aastal pakimahtu kahekordistamise. Jaanuaris oli kasv 60 protsenti, veebruaris aga juba kahekordne.
Smartposti teenust kasutanud klientide arv kasvab pidevalt. Ettevõtte turuosa oli detsembris 21 protsenti, aasta lõpuks loodetakse see viia 35 protsendini. «Praegune kasv ei ole lühiajaline kampaaniaefekt, näeme tõusutrendi kõigis kliendisegmentides. Ühtlasi on Smartpost panustamas aktiivselt e-kaubandusse, millest on kujunenud ettevõtte jaoks olulisim ärisuund,» selgitas Eelmaa.
Teenuse kättesaadavuse parandamiseks plaanib Smartpost laienddada automaadivõrku Tallinnas, Tartus ja teistes linnades, kus käib hetkel aktiivne läbirääkimine rendileandjatega.
Smartpostil on tänaseks 1600 lepingulist äriklienti, neist 700 on e-kaupmehed. Smartposti teenusega on tänaseks päevaks pakke saanud 155 000 inimest, kellest 81 000 inimest on saanud neid kaks või enam.
Ainult paki saatmise teenust on kasutanud 50 000 inimest. Kokku on tänaseks päevaks Smartposti juba 205 000 inimest ehk pea viiendik eestimaalastest.