Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Korobeinik alustavatele ettevõtetele: ideed ei huvita kedagi, tehke toode! (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ettevõtja Andrei Korobeinik.
Ettevõtja Andrei Korobeinik. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Ettevõtja ja äriingel Andrei Korobeinik rääkis, et alustava ettevõttena investoritelt raha kaasata üritades pole mõtet müüa ideed, sest see ei huvita kedagi.

Selle asemel tuleb luua toode ja esitleda seda, mitte Power Pointi slaide, ütles Korobeinik intervjuus Äripäevale, lisades, et kui sa ainult mõtled, et “oleks äge midagi teha”, ei ole see investori jaoks mingi argument. „Kui sa oled tavaline inimene, see tähendab, et sul on tühipaljas idee, on targem mitte aega kulutada - ei enda ega investori oma,“ lausus Korobeinik.

Veel üks levinud viga, mida Korobeiniku sõnul tehakse, on see, et üritatakse leida raha, et teha turunduskampaaniat teenusele, mida keegi ei kasuta. Korobeinik hoiatas, et kui sellisele kampaaniale investor leitakse, siis võib-olla on parem, kui teda poleks, sest selline investor ei anna endale aru, mida ta teeb.

Loe pikemalt Äripäevast.

Tagasi üles