Täpsemalt hakkab tehisintellekt analüüsima kindlustusvõtjate terviseajalugusid ning suurt hulka sellega seonduvaid andmeid, et panna paika kindlustusfirma väljamaksete suurus.
Fukoku Mutual investeerib tehisintellekti 200 miljonit jeeni ehk 1,7 miljonit dollarit, süsteemi hooldus läheb aastas maksma veel lisaks 128 000 dollarit. Võrreldes inimtöötajate palgal hoidmisega säästab firma aastas üle miljoni dollari, ettevõtte produktiivsus peaks kasvama sellega 30 protsenti.
Sama kindlustusfirma on ka varem IBMiga koostööd teinud. Nimelt kasutati USA suurfirma tehnoloogiat klientide telefoni teel edastatud kaebuste andmete töötlusel. Vastav tarkvara suudab muuta kliendi kõne tekstiks ja seejärel analüüsida, kas klient väljendab oma sõnastusega negatiivset või positiivset emotsiooni.