/nginx/o/2016/01/30/4951901t1h6c90.jpg)
Reisimine pole odav lõbu, mistõttu tasuks omalt poolt teha kõik, et reisil olles oleks võimalikult vähe närvitsemist.
Reisimine pole odav lõbu, mistõttu tasuks omalt poolt teha kõik, et reisil olles oleks võimalikult vähe närvitsemist.
Rohkete kulutuste tõttu on reisimine valdkond, kus peaks eelkõige tähelepanu pöörama teenusepakkuja valikule - usaldusväärse ettevõtte leidmine säästab hilisemast meelehärmist ja rahalisest kahjust. Seda nii üksikute lennu- ja laevareiside kui ka mitmetest teenustest koosnevate pakettreiside puhul, rõhutab tarbijakaitseamet.
Enne reisiteenuste ostmist pea meeles:
Teavet sinu õiguste kohta reisil (oste tehes, autot rentides, hotelli broneerides jm) annab ka ECC-Net ehk Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuste võrgustiku mobiiliäpp. Lisaks varustab see sind vajalike väljenditega kohalikus keeles. Samuti saab rakenduse abiga kiiresti leida kohalike saatkondade kontaktandmed. Rakendus on kättesaadav ka eesti keeles ning selle saab alla laadida siit.
Kui reisil olles tekib mõne teenusega probleeme, pöördu kohe teenusepakkuja poole ning püüa koos ettevõttega leida sobiv lahendus. Kui sa kokkuleppele ei saa, võta ühendust tarbijakaitseametiga.
Välisministeerium soovitab enne reisi registreerida oma viibimise välisriigis. Juhul kui asukohariigis peaks tekkima kriisiolukord (looduskatastroof või terrorismi rünnak), on konsulil võimalus sinuga kiiresti ühendust võtta ja vajadusel konsulaarabi pakkuda. Lisaks annab ministeerium ka omalt poolt soovitusi, kuidas tagada ohutu ja edukas reis.