Idea reklaamiagentuur prognoosib sel aastal vähemalt 25-protsendilist käibekasvu ning palkab uusi töötajaid.
Idea ootab reklaamituru elavnemiselt 25-protsendilist käibekasvu
Idea AD reklaamiagentuuri tegevjuhi Evelin Mägioja sõnul on reklaamiturul selgelt näha ja tunda elavnemist.«Pärast paari vaiksemat aastat tulevad tänavu ettevõtted taas jõulisemalt turule uute toodetega ja värskendavad olemasolevaid brände,» lausus Mägioja. Tema sõnul on enim aktiivset liikumist märgata jaekaubanduses, automüügi-, finants- ja telekommunikatsioonisektoris. Idea AD prognoosib reklaamituru aktiivsuse ja aasta esimese kahe kuu tulemuste põhjal ettevõttele olulist käibekasvu. «Vähemalt neljandiku võrra,» kinnitab Mägioja.
Evelin Mägioja hinnangul soovivad suurkliendid üha enam näha reklaamiagentuuris strateegilist partnerit, kellega üheskoos kavandada ning ellu viia turundus- ja sellega seotud kommunikatsioonitegevuste spektrit. «Edukad on need reklaami- ja kommunikatsioonivaldkonna tegijad, kes pakuvad kliendile täisteenust ja partnerlussuhet võimalikult laias ulatuses – strateegilisest planeerimisest kuni elluviimiseni ning seda kõikvõimalike meediatüüpide ja sihtrühmade lõikes,» lisas Mägioja.
Idea reklaamiagentuuris asus veebruaris loovkirjutaja ametisse varem EMI keelekeskuses tõlgi ja juhatuse liikmena töötanud Caroliina Rand ja projektijuhi kohale Royal Food Baltic OÜ tegevjuhi ja juhatuse liikmena töötanud Karin Õun. Samuti alustasid veebruarist Idea loovjuhtidena tööd ettevõtte copywriter ’id Andres Siem ja Tanel Kuningas.
Idea reklaamiagentuur prognoosib käesoleval aastal ettevõtte käibeks 1,35 miljonit eurot. Agentuuri suurimateks klientideks on Liviko, Starman, EAS, Sotka ja Asko, RMK ja Säästumarket. Idea AD kuulub üle Baltikumi tegutsevasse Big Idea Groupi, mis ühendab 15 kommunikatsiooniettevõtet Eestis, Lätis ja Leedus. Big Idea Groupi ettevõtete käive moodustas möödunud aastal kokku enam kui 13,5 miljonit eurot.