Norralased loodavad Coca-Cola toodete boikoteerimisega anda hoogu kolm aastat tagasi toimunud mõrvajuhtumi lahendamisele. Joogitootja kommentaari järgi pole kuritegude lahendamisega tegelemine nende ülesanne.
Coca-Cola hinnangul pole Norra mõrvajuhtumi lahendamine nende ülesanne
Eile kirjutas Norra meedia sellest, kuidas vähemalt 30 000 inimest on Facebooki kaudu liitunud boikotiga Coca-Cola vastu. Sellise aktsiooniga loodavad norralased sundida suurfirmat katkestama koostöö Lähis-Ida ärimehega, kelle poega kahtlustatakse 23-aastase Martine Vik Magnusseni vägistamises ja tapmises. Kuritöö toimus 2008. aastal Londonis.
Eestis Coca-Cola avalike suhetega tegelev Annikky Lamp täpsustas pärast oma Norra ja Euroopa kolleegide konsulteerimist, et eilse seisuga oli kampaaniaga ühinenud 28 000 inimest. Samas oli 50 000 inimest otsustanud kutsele eitavalt vastata.
Lamp edastas ka joogitootja ametliku kommentaari, mille järgi pole kuritöö lahendamine nende ülesanne.
«Me oleme juhtunust teadlikud ning tunneme ohvri perele ja sõpradele siiralt kaasa. Juhtumi prioritiseerimine, uurimine ja lahendamine on rahvusvaheliste ja kohalike politseiinstitutsioonide ülesanne,» on suurfirma praegune seisukoht.
Samuti ei ole kahtlusalune Coca-Cola kommentaari järgi nende ettevõtte ega villijatega kuidagi seotud. «Tal ei ole meiega mitte mingisugust otsest sidet,» vahendas Lamp firma avaldust.