Pesuloputusvahendeid tootvad ettevõtted on hädas, sest nn millenniumlased ei tea, mis need on.
Pesuloputusvahend on ajale jalgu jäänud
USAs on vedelate pesuloputusvahendite müük alates aastast 2007 vähenenud 15 protsenti, vahendab Fortune. Kõige populaarsemaid pesuloputusvahendeid tootva ettevõtte Procter & Gamble'i müük lausa 26 protsenti.
Pesuloputusvahendeid tootva ettevõtte Henkel AG asepresidendi Bibie Wu sõnul on millenniumi paiku sündinud liiga «ökoteadlikud» ega soovi liiga palju kodukeemiat kasutada.
P&G juht Shailesh Jejurikari sõnul on põhjus veelgi lihtsam. «Nad ei tea, milleks see toode vajalik on,» kommenteeris Jejurikar.
Pesuloputusvahendid said populaarseks 1960. aastatel, sest pesu, mis pesumasinast välja tuli, oli kõva ja kare. Kuid kuna nii pesumasinaid kui ka pesuvahendeid on järjest uuendatud, siis on vähenenud ka karedus ja vajadus pesuloputusvahendi järele.