Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pesuloputusvahend on ajale jalgu jäänud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pesuloputusvahendid on kadumas lettidelt.
Pesuloputusvahendid on kadumas lettidelt. Foto: SCANPIX

Pesuloputusvahendeid tootvad ettevõtted on hädas, sest nn millenniumlased ei tea, mis need on.

USAs on vedelate pesuloputusvahendite müük alates aastast 2007 vähenenud 15 protsenti, vahendab Fortune. Kõige populaarsemaid pesuloputusvahendeid tootva ettevõtte Procter & Gamble'i müük lausa 26 protsenti.

Pesuloputusvahendeid tootva ettevõtte Henkel AG asepresidendi Bibie Wu sõnul on millenniumi paiku sündinud liiga «ökoteadlikud» ega soovi liiga palju kodukeemiat kasutada.

P&G juht Shailesh Jejurikari sõnul on põhjus veelgi lihtsam. «Nad ei tea, milleks see toode vajalik on,» kommenteeris Jejurikar.

Pesuloputusvahendid said populaarseks 1960. aastatel, sest pesu, mis pesumasinast välja tuli, oli kõva ja kare. Kuid kuna nii pesumasinaid kui ka pesuvahendeid on järjest uuendatud, siis on vähenenud ka karedus ja vajadus pesuloputusvahendi järele.

Tagasi üles