Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja küsib: miks Selver valis nii ebamugava puldi? (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Selveri uus pult ostjatele ei meeldi.
Selveri uus pult ostjatele ei meeldi. Foto: Lugeja foto

«Selver on välja vahetanud iseteeninduspuldid. Näevad igati kenad välja, aga nende kasutamine on tõeline rist ja viletsus. Ostukäru küljes asuva hoidja jaoks on selle nö käepide liiga suur ja see jääb pidevalt käru ääre taha kinni. Vana puldiga piiksutasid ära ja panid supsti hoidikusse, nüüd on tükk jamamist,» kirjutab lugeja

«Ka jäi mulle arusaamatuks, kuidas seda kasutada tuleb. Kas nii nagu vanal, et hoiad peos ja piiksutad, või tuleb see käru külge kinnitada ja siis pakenditega ees vehkida. Kas Selver enne pultide soetamist  neid ka testis? Miks valiti mudel, mis olemasolevatele kärudele ei sobi?» küsib lugeja.

Vastab Selveri pressiesindaja Karl-Villiam Vaserik.

Otsustasime uuendada pulte, kuna tegemist on uue generatsiooni pultidega, mille skaneerimise võimekus on oluliseks parem kui vanadel. Uutel pultidel on klientidele abiks punased tähised, mis näitavad kuidas ning mis suunas tuleb kiirt suunata. Samuti on toodete kustutamine uuel puldil oluliselt lihtsam ning mugavam kui eelmisel. Täpsemad juhised ning informatsioon, kuidas pulti kasutada on puldiseinte juures kirjas.

 Pultide paigutamise osas võtame kriitika vastu ning seoses sellega oleme oma soovi teistsuguste käruhoidikute kohta hankijale edastanud. Siinkohal täname klienti tagasiside eest, mis on meile meie töös väga oluline ja aitab oluliselt teenuse kvaliteeti parandada.

Märksõnad

Tagasi üles