/nginx/o/2012/12/04/1469504t1h173e.jpg)
Tallinna tänavatel võib näha aeglaselt veeremas nelja kaamerasilmaga Ühisteenuste autot nimega Parkats. Masin suudab minutis skännida 150 auto numbrimärgid ja kontrolöridele märku anda, kellel on elektrooniline parkimispilet olemas, kellele mitte.
Tallinna tänavatel võib näha aeglaselt veeremas nelja kaamerasilmaga Ühisteenuste autot nimega Parkats. Masin suudab minutis skännida 150 auto numbrimärgid ja kontrolöridele märku anda, kellel on elektrooniline parkimispilet olemas, kellele mitte.
Teepervele ootama jäänud kontrolöridele jääb nii pikk külma käes seismine üha haruldasemaks, kirjutas ERR.
Autost tuleb välja tulla küll, aga siis teavad nad juba täpselt, millise numbrimärgiga auto esiklaasilt parkimispiletit otsida. Ideaalne robot oskaks ehk numbrimärgid piletiteks teisendada ka siis, kui auto omanik on ostnud füüsilise pileti, praegu Parkats paberil pileteid ära ei tunne ja seetõttu värvub numbrimärk pardaarvutis punaseks.
Kontrolörid kiidavad, et jalavaeva on tõesti vähem ja töö saab tehtud kordades kiiremini. Varem tuli kõik numbrimärgid ise masinasse toksida, nüüd tuleb auto kõrval pikemalt toimetada vaid kviitungi tegemisel.
Vaata siit, kuidas kaameratega auto töötab.