![Viimased neli aastat Rail Balticu ühisettevõttes planeerimise ja projekteerimise osakonna juhina töötanud Kaido Zimmermann on olnud ka Läti raudtee tehniline direktor.](http://f8.pmo.ee/vzrekB2Z9yDIXBBO9azNsgSs_iY=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2016/12/14/6172767t1h26c4.jpg)
Läti Raudtee peainseneri kohalt Rail Balticu konsultandiks asunud Kaido Zimmermann selgitab, miks peab kiire euroopalik raudtee kulgema Pärnu kaudu, aga Tartu mängu toomine teeks kõik ainult halvemaks.
Läti Raudtee peainseneri kohalt Rail Balticu konsultandiks asunud Kaido Zimmermann selgitab, miks peab kiire euroopalik raudtee kulgema Pärnu kaudu, aga Tartu mängu toomine teeks kõik ainult halvemaks.
- 101 kultuuritegelast, rohelised ja EKRE seadsid kahtluse alla, et Rail Baltic rajatakse Eesti lääneküljele ega kasutata olemasolevat idapoolset raudteed. Kas uut raudteed oleks võimalik viia läbi Tartu?