Mitmed ettevõtjad on saanud Äripäeva domeeniga e-posti aadressidelt kirju, milles Äripäeva loodud turundus- ja kommunikatsiooniagentuur pakub oma teenuseid.
Äripäev asutas kommunikatsiooniagentuuri
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Äripäev asutas turundus- ja kommunikatsioonibüroo Äripäev AGENTUUR, mis läheneb ettevõtjatele pakkumisega muuhulgas Äripäeva veergudel arvamusliidriks kerkida, kirjutab ERRi uudisteportaal.
Nii Äripäeva peadirektor kui peatoimetaja kinnitavad, et peavad eetikapõhimõttest jätkuvalt kinni ning välistavad kommunikatsiooniagentuuri abiga eelise saamise.
«Bonnier Groupi kuuluva AGENTUURi Eestisse toomisega avaneb Äripäeval võimalus pakkuda kvaliteetset ja sihtrühmi kõnetavat turundus- ja kommunikatsioonilahendusi ka väljaspool Äripäeva kanaleid,» seisab pöördumises.