Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mis juhtub, kui pangakaart jääb sularahaautomaati?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pangakaart. Pilt on illustratiivne.
Pangakaart. Pilt on illustratiivne. Foto: Mihkel Maripuu

Pangakaart võib automaati ununeda nii hajameelsuse, vale parooli sisse toksimise kui ka tehnilise rikke tõttu. Mõnel üksikul juhul on võimalik kaart, mille automaat «ära söönud», siiski ka tagasi saada.

«Kui LHV panga kliendi pangakaart jääb mingil põhjusel sularahaautomaati, tuleks esimese asjana ühendust võtta meie klienditeenindusega ja meile teada anda, mis on juhtunud,» sõnas LHV kommunikatsioonijuht Priit Rum.

Seejärel sulgeb pank kaardi ning tellib vastavalt kliendi soovile uue. See võib olla kiirkaart, mille saab kätte järgmisel tööpäeval, või siis tavaline pangakaart, mis antakse välja viie pangapäeva jooksul. «Uue kaardi tellimisel rakenduvad hinnakirja hinnad, v.a tehnilise tõrke tõttu sularahaautomaati jäänud kaartide puhul,» selgitas Rum.

Tagasi üles