Kelm üritas Nordea netipangas välja kavaldada turvakoode

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment Nordea internetipanga veebileheküljelt.
Fragment Nordea internetipanga veebileheküljelt. Foto: www.nordea.ee

Internetis pangaasju ajades võib sattuda kelmide otsa, kes loodavad välja petta teie turvakoode. Täna üllatas Nordea internetipanka sisenejat harjumatu kujundusega lehekülg ja harjumatu küsimustelaviin.

Täna kohutas Nordea internetipanga kasutajaid väga kahtlane internetiseade. Nordea panka sisselogimisel ilmus kuvariekraanile uus aken, milles nõuti juba vägagi tundlikku informatsiooni, vahendas Reporter.ee videolõik.

Nii näiteks paluti kliendil sisestada nii pangakaardi number kui ka PIN-kood. Eriti imelikuks tegi asja aga see, et lisaks paluti enese isiku ja deebetkaardi kohta anda veel nii palju lisainformatsiooni kui võimalik.

«Kui avaneb mingi eraldi aken, mis küsib midagi tavapärasest erinevat, siis on kohe selge, et see võib olla juba mingi teine programm,» ütles Nordea panga e-kanalite tootejuht Hendrik Rannamets. «Kliendil soovitaksin kiiremas korras oma arvuti mingi antiviiruse tarkvaraga üle lasta.»

Nordea pank palub inimestel internetiteenuseid kasutades väga tähelepanelik olla ja oma andmeid mitte avaldada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles