Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Zarat, Mangot ja Bershkat esindava ettevõtte käive Eestis kasvas enam kui viiendiku

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mango esitles 2016 sügis/talv kollektsiooni
Mango esitles 2016 sügis/talv kollektsiooni Foto: JOSEP LAGO/AFP

Leedu rõivamüüja Apranga 11 kuu jaemüügikäive Eestis koos käibemaksuga kasvas aastaga 22,6 protsenti.

Kõigis kolmes Balti riigis kokku kasvas Apranga jaemüük jaanuarist novembrini 7,6 protsenti, küündides 193,8 miljoni euroni, teatas firma börsile. Rõivakontserni novembri müük moodustas 18,1 miljonit eurot.

Ülejäänud Balti riikides oli Apranga käibekasv väiksem kui Eestis. Näiteks Lätis kasvas see tänavu 11 kuuga 5,7 protsenti, Leedus 4,7 protsenti.

Praeguse seisuga opereerib Apranga 181 poodi, millest 105 asub Leedus, 47 Lätis ja 29 Eestis. Poodide müügipind on 82 700 ruutmeetrit ehk 5,2 protsenti enam kui aasta varem.

Apranga esindab Eestis lisaks omatoodangule kaubamärke nagu Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Boss, Aldo, Armani Jeans, Bershka, Karen Millen, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude, Promod, Pull&Bear ja Stradivarius.

Tagasi üles