Leedu rõivamüüja Apranga 11 kuu jaemüügikäive Eestis koos käibemaksuga kasvas aastaga 22,6 protsenti.
Zarat, Mangot ja Bershkat esindava ettevõtte käive Eestis kasvas enam kui viiendiku
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõigis kolmes Balti riigis kokku kasvas Apranga jaemüük jaanuarist novembrini 7,6 protsenti, küündides 193,8 miljoni euroni, teatas firma börsile. Rõivakontserni novembri müük moodustas 18,1 miljonit eurot.
Ülejäänud Balti riikides oli Apranga käibekasv väiksem kui Eestis. Näiteks Lätis kasvas see tänavu 11 kuuga 5,7 protsenti, Leedus 4,7 protsenti.
Praeguse seisuga opereerib Apranga 181 poodi, millest 105 asub Leedus, 47 Lätis ja 29 Eestis. Poodide müügipind on 82 700 ruutmeetrit ehk 5,2 protsenti enam kui aasta varem.
Apranga esindab Eestis lisaks omatoodangule kaubamärke nagu Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Boss, Aldo, Armani Jeans, Bershka, Karen Millen, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude, Promod, Pull&Bear ja Stradivarius.