/nginx/o/2015/07/01/4232307t1h81b5.jpg)
Leedu rõivamüüja Apranga 11 kuu jaemüügikäive Eestis koos käibemaksuga kasvas aastaga 22,6 protsenti.
Leedu rõivamüüja Apranga 11 kuu jaemüügikäive Eestis koos käibemaksuga kasvas aastaga 22,6 protsenti.
Kõigis kolmes Balti riigis kokku kasvas Apranga jaemüük jaanuarist novembrini 7,6 protsenti, küündides 193,8 miljoni euroni, teatas firma börsile. Rõivakontserni novembri müük moodustas 18,1 miljonit eurot.
Ülejäänud Balti riikides oli Apranga käibekasv väiksem kui Eestis. Näiteks Lätis kasvas see tänavu 11 kuuga 5,7 protsenti, Leedus 4,7 protsenti.
Praeguse seisuga opereerib Apranga 181 poodi, millest 105 asub Leedus, 47 Lätis ja 29 Eestis. Poodide müügipind on 82 700 ruutmeetrit ehk 5,2 protsenti enam kui aasta varem.
Apranga esindab Eestis lisaks omatoodangule kaubamärke nagu Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Boss, Aldo, Armani Jeans, Bershka, Karen Millen, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude, Promod, Pull&Bear ja Stradivarius.