Ajal, kui Eesti Ettevõtluse Arendamise SA otsib meile tunnuslauset ja -märki, kurdavad Läti ettevõtjad, et nende koduriiki peaks rohkem reklaamima, kuna seda teavad väljaspool vähesed.
Läti ettevõtjad kurdavad: meie riigil puudub marketing
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtjad ja eksperdid tunnistavad, et ärikontaktide loomisel on väga oluline Läti imago, vahendas lätlaste rahvusringhääling LTV, kirjutab Äripäev.
«Kuna Läti on väike ja vähetuntud riik, on oluline kogu regiooni bränd. Samas küsivad paljud ettevõtjad, et mis koht see Läti on, kust sa tuled. Tegelikult peame endale selgeks tegema, mille üle meil on uhkust tunda,» rääkis ekspordi toetusühingu The Red Jackets rajaja Inese Andersone.
Loe lähemalt Äripäevast.