/nginx/o/2016/11/29/6126243t1h2364.jpg)
Ajal, kui Eesti Ettevõtluse Arendamise SA otsib meile tunnuslauset ja -märki, kurdavad Läti ettevõtjad, et nende koduriiki peaks rohkem reklaamima, kuna seda teavad väljaspool vähesed.
Ajal, kui Eesti Ettevõtluse Arendamise SA otsib meile tunnuslauset ja -märki, kurdavad Läti ettevõtjad, et nende koduriiki peaks rohkem reklaamima, kuna seda teavad väljaspool vähesed.
Ettevõtjad ja eksperdid tunnistavad, et ärikontaktide loomisel on väga oluline Läti imago, vahendas lätlaste rahvusringhääling LTV, kirjutab Äripäev.
«Kuna Läti on väike ja vähetuntud riik, on oluline kogu regiooni bränd. Samas küsivad paljud ettevõtjad, et mis koht see Läti on, kust sa tuled. Tegelikult peame endale selgeks tegema, mille üle meil on uhkust tunda,» rääkis ekspordi toetusühingu The Red Jackets rajaja Inese Andersone.
Loe lähemalt Äripäevast.