Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Skyscanner müüdi hiinlastele maha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Lennukimudel. Pilt on illustratiivne.
Lennukimudel. Pilt on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Hiina suurim interneti reisiteenuse pakkuja Ctrip.com ostab lennupiletite otsingusüsteemi Skyscanner 1,4 miljardi naela eest.

Neljapäeval teatavaks tehtud tehing lisandub hulgale Hiina firmade poolt ostetud välismaistele ettevõtetele, mille läbi otsivad Hiina ettevõtted uusi tehnoloogiaid, kaubamärke ja ligipääsu välisturgudele.

Ctrip.com teatas, et Skyscanner, mis lubab kasutajatel otsida madalaima hinnaga lennupileteid, hotelle ja rendiautosid sadadel reisisaitidel jääb hetkel paika sellisena nagu ta on ja ettevõte juhtkond tegutseb iseseisvalt edasi.

Ctrip domineerib Hiina interneti reisiturgu ning Edinburghis baseeruv Skyscanner juhib turgu Euroopas ning on aina populaarsem ka Ameerikas ning Aasia ja Vaikse ookeni piirkonnas.

«See ost tugevdab pikaajalisi kasvutegureid mõlemal ettevõttel,» ütles ettevõtte juhatuse esimees James Jianzhang Liang.

«Skyscanner parandab meie positsiooni maailmaturul ning meie saame pakkuda oma kogemust, tehnoloogiaid ja broneerimisvõimekust aitamaks Skyscannerit.»

Tagasi üles