Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Naastrehv hoiab ratturi püsti ka jäisel teel

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Veloplussi töökoja meister Madis Matvejev (vasakul) ja töökoja juhataja Siim Juss sätivad jalgrattale alla talviseks sõiduks sobivaid naastrehve.
Veloplussi töökoja meister Madis Matvejev (vasakul) ja töökoja juhataja Siim Juss sätivad jalgrattale alla talviseks sõiduks sobivaid naastrehve. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kes jalgratast kohe esimese lume saabumise järel talvekorterisse ei pane, peaks sügisel oma kaharattalise põhjalikult rehvidest laagriteni üle vaatama.

Enne talve tuleks kontrollida helkureid ja valgusteid, õlitada ketid ja trossid ning võimaluse korral vahetada porilaud pikema vastu ja tavalised rehvid naastrehvide vastu.

«Tihtipeale ostab kõige karmimad naastrehvid mõni vanataat,» rääkis Veloplusi müügijuht Rauno Pohlak. «Mõnes mõttes peaks need olema just sportlastele, aga tegelikult võib olla täiesti vastupidi. Taat käib rattaga iga päev tööl ja poes. Tal ilmselt autot polegi ja kui asud kuskil Kesk-Eestis, kus teed ei ole alati kõige puhtamad, siis on naastrehv oluline.»

Tagasi üles