Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Eesti veebipoodides on täna suured allahindlused

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eesti e-poodide kampaaniapäeval osaleb rekordarv veebipoode.
Eesti e-poodide kampaaniapäeval osaleb rekordarv veebipoode. Foto: SCANPIX

Täna toimub neljandat korda Eesti suurim e-ostlemise päev ehk E-smaspäev, kus erinevad veebipoed teevad klientidele ahvatlevaid hinnapakkumisi ja kostitavad tasuta tarnega.

E-smaspäeva eesmärk on pakkuda tarbijatele 24 tunni jooksul veebipoodides eriti häid soodustusi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Pakkumised on kuvatud 14. novembri südaööst 15. novembri südaööni. Tänases kampaanias osaleb rekordiliselt 160 e-poodi, nende seas nii tuntud tegijaid kui äsja uksed avanud e-poode. 

E-smaspäeva idee autorid on Silver Hage ja Matthias Vutt ning esmakordselt toimus E-smaspäev 10. novembril 2014. aastal. «E-smaspäeval pakuvad väga paljud Eesti e-kauplejaid tarbijatele laialdaselt sooduspakkumisi ja tasuta transporti, mis muudavad e-ostlemise veelgi mugavamaks ja atraktiivsemaks,» selgitas Hage. 

2015. aasta novembris oli E-smaspäeval osalevate e-poodide hinnanguline päeva läbimüük kuni miljon eurot. Maksimaalne e-poe läbimüük oli E-smaspäeval üle 96 000 euro, müügikäibe mediaan oli 1091 eurot. E-smaspäev kasvatas oluliselt e-poodide külastatavust (mediaan +97 protsenti võrreldes nädal varasema esmaspäevaga), maksimaalne külastatavuse kasv oli +2000 protsenti. Läbi mobiilsete seadmete tuli keskmiselt 18 protsenti e-poodide kogukäibest. 

E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv rõõmustas, et kampaania on nii e-kauplejate kui tarbijate poolt hästi vastu võetud ja kogub üha enam populaarsust. «Külastajate hinnangul oli tegemist hea algatusega, mis aitab avastada uusi kodumaiseid e-poode ning säästa nii hindadelt kui postikulult,» lisas Kõiv. 

E-smaspäev toimub iga aasta novembrikuu teisel esmaspäeval. Kampaania keskkond asub aadressil www.e-smaspaev.ee, kust leiab infot kõigi osalevate e-poodide kohta. Kampaania korraldaja on Eesti E-kaubanduse Liit.

Tagasi üles