Poed kasutavad erinevaid meetmeid probleemi välja selgitamiseks ja tagajärgedega tegelemiseks. Alati aga pole probleemi aluseks puuviljad. Erinevad poed tõid välja, mil viisil nemad eksimuse teinud töötajatega edasi käituvad.
Millal puudutavad erinevad rikkumised aga poe töötajaid?
Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul käib põllumajandusamet ikka aeg-ajalt kauplustes puu- ja köögivilja kvaliteeti kontrollimas. «Nii on käidud ka meie kauplustes. Juhul, kui kontrolli tulemusena kauplusele ettekirjutus tehakse, siis katab selle kulu ettevõte,» lisas ta.
Loomulikult räägitakse Batsi sõnul puu- ja köögivilja eest vastutavale inimesele üle tema kohustused, juhul, kui me näeme töös vajakajäämisi. «Koolituste korraldamine aeg ajalt oma töötajatele on meil lausa korrapärane protsess,» ütles pressiesindaja.
Coopi kommunikatsioonijuht Martin Miido tõi näite, et kui mõni Coopi kauplus peaks aga trahvi saama, siis vaadatakse iga juhtum eraldi läbi. «Siiani ei ole olnud põhjust töötajatelt trahvi sisse nõuda ka põhjusel, et oleme korrektselt järginud kõiki seaduseid ning ettekirjutuse korral parandanud tekkinud ebakõlad etteantud aja jooksul,» sõnas Miido.
Kassa rahalise puudujäägiga on ainult olukord teine. Kui kassast on raha puudu, siis esmalt selgitatakse välja selle tekkimise põhjus. «Kui põhjuseks on töötaja eksimus või hooletus, siis töötaja hüvitab puudujäägi, aga kui tegemist on kliendi poolse tahtliku eksitamisega, siis arutatakse igat juhtumit eraldi,» ütles ta.
Selveri turundusjuhi Triin Kaare sõnul on Selver ise väga huvitatud, et kõik nende tegemised vastaksid etteantud reeglitele. «Teeme ise ka tihedat koostööd veterinaarametiga ja juhul kui mingid olukorrad vajavad parandamist, siis oleme need üle vaadanud ja korda teinud,» ütles ta.