Juba aastaid peetakse Suurbritannias jõuluhooaja alguseks, kui John Lewise ja Sainsbury kaubamajad avalikustavad oma jõulureklaamid. John Lewise kaubamaja oma tehti avalikuks ja selle staariks on seekord bokser Biff.
Vaata seitsmekohalise summa maksnud jõulureklaami (4)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esimest korda kasutab John Lewise kaubamaja oma jõulureklaamis tumedanahalist perekonda, kirjutab Telegraph.
Äärelinna pere elustiili näitav reklaam filmiti stuudios ja selle tegemine läks maksma miljon naela (1,12 miljonit eurot), kuus miljonit naela kulub selle näitamiseks.
Kaubamaja hakkab müüma reklaamitegelastega kaisuloomi, pidžaamasid ja reklaamist ajendatud batuuti.
John Lewise pressiesindaja tunnistas, et eelmise aasta jõulureklaam, mis näitas üksikut vana meest Kuul, oli liiga sünge.