Rimi hiljutine otsus loobuda Säästumarketi nimest ja kontseptsioonist ei muuda Saksa odavpoodide keti Lidl otsust Eestisse mitte tulla.
Säästumarketite kadumine Lidlit Eestisse tulema ei meelita
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aastate eest ostis Lidl aktiivselt Eestis kinnisvara ja kavatses siin oma poed avada, kuid mõtles siis majanduskriisi tuules ümber ning müüs soetatud krundid maha, kirjutas ERR. Pärast Säästumarketite kadumist ei ole Eestis enam odavpoodide ketti, see aga ei ole Lidlit ümber mõtlema pannud.
«Praegusel hetkel keskendume me laienemisplaanidele USAs ja Serbias,» vastas Lidli rahvusvahelise kommunikatsiooni spetsialist Anke Daniela Saul ERRi portaali küsimusele, kas kauplustekett võib muutunud oludega seoses oma Eestisse tuleku asjus ümber mõelda.
Teisipäeval teatas Rimi, et Säästumarketid kujundatakse ümber mini-Rimideks. Säästumarketi brändi kaotamisega loobub Rimi ka odavpoodide keti kontseptsioonist.