Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kuidas õhevil Lexuse-mehed mõisa ostmas käivad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mõisat müües kasutatakse erinevaid müügistrateegiaid.
Mõisat müües kasutatakse erinevaid müügistrateegiaid. Foto: Marianne Loorents / Virumaa Teataja

«Mõis» on Eesti suurima kinnisvaraportaali kv.ee üks otsitumaid märksõnu ja igal aastal vahetab kümmekond ligi 500 säilinud mõisakompleksist omanikku, kuigi suurt tulu uusmõisnikud sellelt tehingult ei looda.

«Lexustega mehed tulid kohale, vaatasid, et «ohhoo, mõis!», aga siis tõdesid, et see on ju lihtsalt mingi suur lagunev hoone,» kirjeldab Skanton Kinnisvara maakler Anne Krutto tüüpilisi eksitava müügikuulutuse ohvreid, vahendab Äripäev.

Tema sõnul sõltub huvi müüki pandud mõisa vastu väga palju reklaamist, kuid palju tehakse petureklaami. «Mõisast maalitakse romantiline kujutluspilt. Inimesed tulevad kohale, kohkuvad ja hakkavad arvutama, kui palju nad peavad sellesse mõisa veel raha sisse panema, ning saavad müügihinnast kaks ja pool korda suurema summa,» räägib Krutto.

Tema sõnul võib ausa kirjeldusega mõis müügis olla oma viis aastat enne, kui leiab endale uue omaniku: «Mõis on selline kinnisvara, mida ei saa liigitada paneelmajaks või katusekorteriks, sest igaühel on oma lugu ja igaüks on omamoodi eriline.»

Loe lähemalt Äripäevast.

Tagasi üles