Päevatoimetaja:
Sander Silm

Google otsib Euroopas uut reklaamiagentuuri

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Google täiendab aeg-ajalt oma logo. Siinsel pildil avaldab ettevõte austust (allvee)ulmekirjanik Jules Verne`le viimase sünniaastapäeval mõned päevad tagasi
Google täiendab aeg-ajalt oma logo. Siinsel pildil avaldab ettevõte austust (allvee)ulmekirjanik Jules Verne`le viimase sünniaastapäeval mõned päevad tagasi Foto: JEWEL SAMAD/AFP

Veebihiiglasel on plaanis üle-Euroopaline mainekampaania, kus soovib näidata end turvalise ja usaldusväärse teenusepakkujana.

Selleks on Google asunud otsima Euroopas võimekat reklaamiagentuuri, kirjutab brandrepublic.com. Ettevõte on kontakteerunud mõnede briti agentuuridega, küsides asjakohast informatsiooni.

Pakkumiste ettevalmistamine kliendile esitamiseks (i. k pitch process) reklaamiagentuuride poolt peaks toimuma lähikuudel.

Google`i brändile keskenduva imagokampaania eesmärk on arvutikasutajate rahustamine ja julgustamine, et Google on usaldusväärne bränd, millele võib loota.

Viimastel kuudel on Google saanud paljud kriitikat viiside kohta, kuidas ta käsitleb privaatsus- ja andmekaitseteemasid – meenutagem või Eestiski kõneainet andnud Street View projekti. Ettevõte on teatanud, et sellest teemast tuleb avalikkusele kommunikeerida.

Samuti on Euroopa Liit uurinud, kas Google pole rikkunud monopolivastaseid seadusi oma otsinguteenusega.

Google on viimastel aastatel töötanud projektipõhiselt mitmete agentuuridega, nagu näiteks glue Isobar, BBH Labs ja Essence. USA turul teeb Google koostööd teiste seas AKQA San Francisco kontoriga.

Tähtaeg, millal Google`i valitud agentuurid said vastata esmastele küsimustele tulevase kampaania asjus, lõppes sel nädalal.

Tagasi üles