Tänavusel esikaanel oli portugali jalgpalluri Ronaldo venelannast tüdruksõber Irina Shayk ja nagu nähtub allpool lisatud artiklist, on sellest uudis ilmunud juba ka Postimehe veebis.
Erinumber, mille fookuses on lisaks rannariietele muidugi ka hurmavad modellid, muutubki kohe pärast ilmumist juhtivaks kõneaineks veebimeedias, teles, sotsiaalvõrgustikes.
Nii kutsus juhtiv USA jutusaatejuht David Letterman eile oma saatesse Shayki külla ja sai teada, et SI erinumbri pildid on tehtud Hawaiil.
Loomulikult on sellist tähelepanu pälviv ajakirjanumber populaarne, ja nagu allpool selgub, ka tõhus reklaamikanal.
Seega võib nimetada keset talve ilmuvat erinumbrit julgelt meedia ja reklaamiäri fenomeniks. Kuidas on see nii kujunenud, saab aimu veebikülje Business Insider kokkupandud faktireast, millest toome ära kaheksa peamist momenti.
- Esimene number rohkete piltidega ujumisriideid esitlevatest modellidest ilmus 20. jaanuaril 1964, kui tolleaegne ajakirja toimetaja proovis nii tõsta lugejate arvu vaiksel talvisel ajal, kui suuri spordisündmusi praktiliselt ei toimunud. Esimese ujumisriiete numbri kaanetüdruk oli Babette March ( vaata pilti BI veebiküljelt siit).
- Juba aasta hiljem määrati senine ajakirja moereporter Jule Campell ujumisriiete teema toimetajaks, millisel ametikohal töötas ta 1996. aastani. Just Campelli teeneks võib lugeda, et algselt provokatiivselt mõjunud fotoseeriad muutusid meediakultuuriliseks edulooks.
- Alates 1997. aastast muutus ujumisriideid tutvustav number eriväljaandeks. Kaanel oli supermodell Tyra Banks (vaata pilti siit). Erinumbrist sai kogu ajakirju kirjastava Time Warner meediakonglomeraadi edukaim müügiartikkel.