Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Samsungi juht: peame kriisi enda jaoks ära kasutama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Samsung Galaxy Note 7 nutitelefonid, mis on müüjaile tagastatud.
Samsung Galaxy Note 7 nutitelefonid, mis on müüjaile tagastatud. Foto: SCANPIX

Lõuna-Korea tehnoloogiaettevõtte Samsung tegevjuht Kwon Oh-hyun ütles täna tehtud pressiavalduses, et ettevõtte töötajad peavad ajas tagasi vaatama ning mõtlema, kas nad pole mitte igapäevatöös loorberitele puhkama jäänud, kirjutab Reuters.

«Meie ajalugu on täis kriiside ületamisi,» ütles Kwon avalduses. «Kasutame seda kriisi võimalusena astuda üks samm edasi, parandada oma tööprotsesse ning viise kuidas me mõtleme innovatsioonist ning klientidest,» lisas ta.

Maailma nutitelefonide turu liider teatas eelmisel nädalal, et loodab oma tipptelefoni Galaxy Note 7 mahakandmisest kiirelt toibuda.

Süttimisalti seadme turulepaiskamine ning sellele järgnenud segadus tõstatas küsimusi ettevõtte kvaliteedikontrolli kohta. Ettevõtte kolmanda kvartali kasum oli viimase kaheksa aasta madalaim. Seni ei ole Note 7 fiasko põhjuseid avalikustatud ning kedagi veel selle eest konkreetselt vastutavaks tehtud

Tagasi üles