Toiduliit on alates üle-eelmise aasta suvest kauplustele välja jaganud ligikaudu 150 000 sinimustvalget kleebist ehk lipumärki, mis osutavad kauba kodumaisele päritolule.
Poed on hinnasiltidele pannud üle 100 000 lipuvärvides kleepsu
Päris nii palju Eesti tooteid lipumärki siiski ei kanna. Kleebiste arvu on suurendanud hoopis käibemaksutõusu ja euro tulekuga kaasnenud vajadus hinnasilte vahetada.
Lipumärgi on praeguseks saanud üle 14 000 toote 70-lt tootjalt ning kleebiseid kasutab enamik siinsetest ketikauplustest. Toiduliidu juht Sirje Potisepp avaldas lootust, et tulevikus liitub lipumärgi projektiga ka Maxima.
Sel nädalal alustab toiduliit uue lipumärgi teavituskampaaniaga ning raadios, teles ja poodide siseraadiotes läheb eetrisse reklaamklipp. Samuti jagavad kauplused inimestele teavet selle kohta, mida sinimustvalge kleebis toote hinnasildil tähendab.
2009. aasta juunis lipumärgi projekti käima lükanud Potisepp täheldas, et ta on senise edu üle uhke. Läinud sügisel mõõdeti ka lipumärgi tuntust tarbijate seas ning needki tulemused olid head. Lipumärki teadis siis 43 protsenti inimestest.