Kuna SVT sai nii autohindamisportaali esindajate kui õigusbürooga Storm & Mets suheldes vastuseks, et nad järgivad Eesti seadusandlust, käis telekanal poolteist nädalat tagasi ka Eestis, et uurida õigusbüroolt Storm & Mets lähemalt, miks nad tegelevad Rootsis ebaseadusliku võlgade sissenõudmisega. Siin said nad üsna kummalise kohtlemise osaliseks.
Esmalt ei leidnud nad mitte kedagi sellelt aadressilt, kuhu õigusbüroo on registreeritud. Olles saanud aga vihje, et Reimo Metsa on võimalik leida teiselt aadressilt, leidis seal aset kummaline vahejuhtum. Nimelt põgenes Mets teleajakirjanike eest väitega, et tegemist on tema kaksikvennaga. Küsimusele, kas ta ajab Rootsis äri, vastas mees eitavalt.
Vaata seda ka juuresolevast videost.
Küll aga ei ole Britt Dahlin ainus, kes läbi autohindamisportaali Autorpriser.net sellisesse pettusse on tõmmatud. Rootsi tarbijakaitseamet, tarbijate esindusorganisatsioon Hey Consumer ja Euroopa Tarbijakeskus ütlevad, et nende poole on pöördunud kokku ligi 3000 rootslast, kes on samuti saanud mainitud autohindamisportaalilt arve teenuste eest, mida nad ei ole kasutanud.
Neist Rootsi tarbijakaitseamet ja Consumer Europe on ka Autopriser.net pidajatele saatnud välja märgukirjad. «Paljud, kes esitasid kaebuse autohindamisprotaali vastu, on öelnud, et nad sattusid sellele lehele kogemata erinevaid sotsiaalmeedia keskkond külastades, kus seda infot, et tasuda tuleb juba veebilehe külastuse eest, ei ole nii selgelt esitatud,» märkis Euroopa Tarbijakeskuse juht Jolanda Girzl.
Ka on tema sõnul olnud inimesi, kes on hakanud end registreerima veebilehe kasutajaks, kuid kui on avastanud, et see on tasuline, on sellest loobunud. Samas on aga veebilehe omanikud kasutanud autoomanike kontrollimiseks Rootsi andmebaase, et valida välja, kellele arve esitatakse. «Tegemist on väga peene meetodiga,» nentis Girzl SVT-le.