Maailma populaarseimat energiajooki tootev samanimeline Austria ettevõte peab plaani, kas mitte lisada kaubamärgi all Servus TV juba praegu eetrisseantavatele saksakeelsetele teleprogrammidele ingliskeelsed programmid.
Red Bull plaanib ingliskeelsete telejaamade asutamist
Vastavasisulise avalduse, et Red Bulli teleprogrammid võivad jõuda peagi anglo-ameerika turule, tegi eile Red Bulli juht Dietrich Mateschitz (66), kirjutab Austrian Times.
Servus TV kaubamärk toodi turule poolteist aasta tagasi ja on saanud telekriitikutelt kiita heade dokumentaalfilmiprogrammide ja kohaliku elu kajastamise eest.
Mateschitz (pildil fotoaknas) on varem öelnud, et ta püüab teha sellist teleprogrammi, mis ei solvaks tema enda humanistlikku haridust ja ellusuhtumist.
Red Bull on Austria kaabelteles eetris ka omanimelise teleprogrammidega, kus põhirõhk on spordil, muusikal ja elustiilisaadetel.
Red Bull on Austria tugevaim bränd, ettevõttes töötab ligi 7000 inimest. Firma sponsoreerib ligi 450 sportlast üle maailma, kulutades selleks aastas ligi 370 miljonit eurot.
Ühes Red Bulli spordimeeskonnas - New Yorgi Red Bulls -, mängib ka eesti jalgpallur Joel Lindpere (pildil fotoaknas).