/nginx/o/2016/04/01/5216737t1h8a58.jpg)
Noori värvates juhtub tihtipeale, et inimesed kaovad ära. «Pool inimestest ei tule kohale, ükskõik, mis positsioonile me neid ka ei otsi,» tõdes L’Oreali Baltimaade müügijuht Risto Jürgens.
Noori värvates juhtub tihtipeale, et inimesed kaovad ära. «Pool inimestest ei tule kohale, ükskõik, mis positsioonile me neid ka ei otsi,» tõdes L’Oreali Baltimaade müügijuht Risto Jürgens.
Tavaliselt kestab tööle võtmine L’Orealis paar kuud, mille jooksul tehakse viis-kuus intervjuud, sest ettevõte tahab inimese sobivuses kindel olla. Et protsessi lihtsamaks teha, püütakse tulevikus hakkama saada kahe-kolme vestlusega. «Oleme proovinud teinekord mitu vestlust ühele päevale järjest panna, kuna inimene on juba niikuinii majas olemas,» täpsustas Jürgens.