Eesti raamatupoe- ja kinokett Apollo jõudis saja osaleja seast rahvusvahelisel teenusedisaini konkursil The Global Service Design Award finaali, kus konkurentideks on teiste hulgas Deutsche Telekom ja Philips Design.
Apollo pääses rahvusvahelisel teenusedisaini konkursil finalistide hulka
Võistlusel osales sada projekti, lisaks Apollole jõudis finaali veel 12 äri ja ettevõtlusega (professional) seotud projekti. Tudengiprojekte valiti välja viis.
«Ühe Eesti ettevõtte jaoks on ainuüksi finaalipääs sellisel rahvusvahelisel konkursil võimas saavutus,» märkis Apollo uue ärimudeli välja töötamisel abiks olnud teenusedisaini ja brändinguagentuuri Brand Manual asutaja Kaarel Mikkin.
Raamatupoena alustanud Apollo on alates 2009. aastast teinud uuendusi, mille tulemusena on sellest saanud meelelahutusbränd, mis lisaks raamatutele, muusikale ja filmidele on nüüd ka Eesti suurim kino- ja mahlabaaride kett.
«Me näeme oma äritulemustes selgelt, millise efekti annab sünergia ning uus kontseptsioon suudab kõnetada rohkem inimesi – raamatusõbrad kinno tuua ja vastupidi,» selgitas Apollo tegevjuht Mauri Dorbek.
Service Design Awardi valimist korraldab 2004. aastal loodud teenusedisaini võrgustik Service Design Network, mis koondab valdkonna eksperte, koole ja ettevõtteid üle maailma.
Konkursi lõppvõitjad kuulutatakse välja 27. oktoobril Amsterdamis toimuva ülemaailmse teenusdisaini konverentsi raames. Kõik finaali pääsenud tööd pannakse suurkonverentsil ka avalikule näitusele.