/nginx/o/2016/07/11/5609067t1h39c8.jpg)
McDonald´si Baltikumi turundusjuht Toomas Verrev rääkis eile Äripäeva kaubanduse aastakongressil, et heade ettevõttesiseste karjäärivõimaluste tõttu on McDonald’si töötajate vahel tekkinud naljatlev ütlus, et võib-olla McDonald’sis ikka parem töötada kui mõnes idufirmas, mis ei pruugi kunagi eduni jõuda.
Verrev lisas, et kui nad noorte käest küsisid, mida nad oma töökohalt ootaksid, vastati, et kõige olulisem on hea meeskond ja keskkond.
«Kui aga küsisime, miks nad McDonald’sisse tööle ei tule, vastati, et siin töötavad luuserid,» ütles ta.
Sellise stereotüüpse arvamuse muutmiseks otsustas McDonald’s teha kampaania, kus pani reklaamiplakatile oma töötajad eesmärgiga, et tekiks samastumise efekt. Reklaamiplakatitel seisis kiri stiilis «Õpin Mereakadeemias ja töötan McDonald’si restoranis – kas ma olen luuser?»
Loe pikemalt Äripäevast.