Talendisaade kergitab Aerosmithi plaadimüüki

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Steven Tyler (vasakul) koos bändikaaslase Todd Hamiltononiga
Steven Tyler (vasakul) koos bändikaaslase Todd Hamiltononiga Foto: SCANPIX

Seda, et traditsioonilised formaadid koos publiku ja võistlemisega on muutuva meedia ajastul siiski hea tervise juures, tõestab telesaade «American Idol», mida Eestis tuntakse kui «Eesti otsib superstaari».

Nimelt on USAs praegu käimasoleva hooaja kohtunikuna rakendust leidnud rock-bänd Aerosmithi laulja Steven Tyler (62), keda tuntakse muuhulgas ka tema suure suu pärast.

Televaatajatele tunduvad meeldivat Tyleri kommentaarid, sest nagu vahendab Yle, on mõne nädala jooksul, kui saade on olnud eetris, kasvanud Aerosmithi plaadimüük müstilised 260 protsenti.

Eriti hästi on kaubaks läinud bändi 1994. aasta kogumikalbum «Big Ones». Interneti muusikapoodides on märgatavalt tõusnud Aerosmithi hittide «I Dont' Want To Miss a Thing» ja «Dream On» müüginumbrid.

Teised kaks kohtunikku telesarjas on Randy Jackson ja Jennifer Lopez. Tyleri kanda on saates n-ö kurja kohtuniku roll, ehk Eesti analoogis Mihkel Raua tööülesanded.

Aastatel 2002 - 2010 täitis seda kohta žüriis muusikamogul Simon Cowell, kelle uuest saateformaadist, mis puudutab just plaadimüüki, saab lugeda allpool lisatud artiklist samal teemal.

Tagasi üles