Webplanet.ee on uus Rootsi malli järgi tehtud veebireklaami kanal, kus reklaamitellija saab oma reklaamsõnumiga läheneda veebikülastajale varasemast paindlikumalt.
Alustas uudse loogikaga veebireklaamisait Webplanet.ee
Kuna Webpanet pakub reklaampindu suurima lugejate arvuga eesti veebikülgedel, on kliendil võimalik jõuda erinevate sihtgruppideni, ja seda nii inimeste elustiili, soo, huvide, elukoha jms järgi.
Ühik, milles Webplaneti teenuse juures arvestus käib, on «reklaamide näitamine». Internetiliikluse monitoorimisega saab arvestust pidada, kui palju inimesi ja kui palju kordi vaatab kindla aja jooksul mingit lehekülje, see ongi «näitamine».
Kliendil on võimalik ka ajaliselt jälgida, millises tempos kulgeb soovitava näitamiste arvu täitumine, ning soovi korral vähendada või suurendada kasutatavate reklaampindade mahtu.
Võib öelda, et Webplaneti teenus meenutab mõnevõrra meediaagentuuri tööd, kes broneerib ette reklaamikanalite reklaampindu ja vahendab neid edasi.
Asi on nimelt selles, et internetiküljed, kes teevad koostööd Webplanetiga, ei pea muretsema pindade broneerimise pärast, kuna Webplaneti süsteem saab automaatselt aru, kui veebilehe reklaampind on vaba. Nii ei sega ka koostöö Webplanetiga veebikülje enda reklaamimüüki.
Otse loomulikult võib klient ka üsna väikese rahaga panna enda jaoks kokku just vajaliku reklaamikampaania, kus edastatavate näitamiste aeg ja koht on täpselt määratletud.
Kampaania koostamise näiteks võiks tuua Hannes Võrno telesaate «Q». See on eetris üks kord kuus ja kuna seda juba teatakse üsna hästi, võiks olla efektiivne saadet meeldetuletav reklaam näiteks viie tunni jooksul enne saadet.
Ja kui saatesse tuleb näiteks kalamees Vladislav Koržets, siis võiks näidata meeldetuletavat reklaami leheküljel kalale.ee, ilm.ee, elukiri.ee, sport.postimees.ee jne. Webplanetis täiesti teostatav.
Uudne teenus Webplanetis on ka re-targeting (i. k taassuunamine), mis võimaldab jõuda kontaktideni, kust on varem külastatud mingit veebilehte.
Jälgitakse veebilehe külastajaid ja hiljem näidatakse kliendi reklaami neile turunduslikus mõttes õiges kohas ja ajal. Näiteks, kui inimene on külastanud automargi veebilehte, siis hiljem kuvatakse talle just selle automargi reklaami, kui ta külastab tehnikaga seotud veebilehti, nagu näiteks auto24.ee või soov.ee.
Kuna erinevaid võimalusi teenuse juures on tõesti palju, säilitades samal ajal eelised efektiivsuses ja kontaktide kvaliteedis, tasub tutvuda nüanssidega juba veebisaidil endal.
Teenuse platvorm on välja töötatud Rootsis ja on seal tuntud nime all Webtraffic.