Apranga üheksa kuu jaemüük Eestis kasvas 23,6 protsenti 26,6 miljonini

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rõivapood
Rõivapood Foto: SCANPIX

Leedu rõivakontserni Apranga üheksa kuu jaemüügikäive Eestis koos käibemaksuga oli 26,6 miljonit eurot ehk 23,6 protsenti rohkem kui aasta varem.

Kõikides Balti riikides kokku ulatus jaemüük 153,8 miljoni euroni, mida oli 8,4 protsenti enam kui aasta varem, teatas Apranga börsile.

Kolmanda kvartali arvestuses kasvas jaemüügitulu 10,1 protsenti 59,4 miljoni euroni. Septembrikuu tulu kasvas 5,8 protsenti 19,1 miljoni euroni.

Üheksa kuu jaemüügikäive Leedus kasvas 5,2 protsenti 89,9 miljoni euroni ning müügitulu Lätis 6,7 protsenti 37,3 miljoni euroni.

Septembri lõpu seisuga oli Aprangal kokku 179 kauplust, neist 103 Leedus, 47 Lätis ja 29 Eestis. Poodide kogupindala oli 82 100 ruutmeetrit ehk 5,1 protsenti enam kui aasta varem.

Apranga esindab Eestis lisaks omatoodangule kaubamärke nagu Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Boss, Aldo, Armani Jeans, Bershka, Karen Millen, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude, Promod, Pull&Bear ja Stradivarius.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles