Päevatoimetaja:
Sander Silm

Henkel uuendas visuaalset identiteeti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Uus slogan koos logoga
Uus slogan koos logoga Foto: Henkel.com

Põhjapoolkera juhtiv kodukeemia- ja kosmeetikatoodete valmistaja Henkel, peakorteriga Saksamaal Düsseldorfis, muutis korporatsiooni visuaalset identiteeti, mida kroonib uus tunnuslause «Excellence is our Passion» (vabas tõlkes: täiuslikkus on meie kirg).

«Uus tunnuslause võtab kokku selle, mille eest seisavad meie ettevõte, brändid ja inimesed kõikjal üle maailma: me püüdleme paremuse poole kõiges, mida teeme,» sõnas Henkeli juhatuse esimees Kasper Rorsted.

«Nii meie uus lööklause kui ka selle juurde kuuluv visuaalne identiteet aitavad muuta Henkeli brändi maailmas veelgi tugevamaks,» lisas ta.

Peamine element Henkeli brändi juures on Henkeli logo, mille taga on pikk traditsioon: ettevõttele omast punast värvi ovaalne kujutis võeti Henkeli toote pakenditel kasutusele aastal 1907, Henkeli nimi lisati kujundusse aastal 1920.

Aegade jooksul on logo ning disaini värskendatud, viimati aastal 2002. Seni oli kasutusel tunnuslause «A Brand Like a Friend» (vabas tõlkes: bränd nagu sõber).

«Uut visuaalset lahendust iseloomustab kaasaegne ning puhas kujundus. Henkeli võtmevärvideks on dünaamilise koosluse moodustavad punane ning valge,» selgitas Henkeli korporatiivse kommunikatsiooni juht Carsten Tilger visuaalse uuenduse olemust.

«Selle uue visuaalse identiteedi ning tunnuslausega positsioneerime me Henkeli kui rahvusvaheliselt eduka ettevõtte, mille alla kuuluvad juhtivad brändid ning tehnoloogiad ja muidugi kõrgelt motiveeritud töötajad, keda saadab kirglik soov pakkuda klientidele parimaid lahendusi,» ütles Carsten Tilger.

Henkel tegutseb üle maailma kolmes ärivaldkonnas: ehitustooted ja liimid, kodukeemia ning kosmeetika. 1876. aastal loodud Henkel on oma brändidega nagu Persil, Schwarzkopf ja Loctite juhtival positsioonil nii tarbija- kui ka äriturgudel.

Henkel on tööandjaks ligikaudu 50 000 inimesele. 2009. majandusaastal oli Henkeli müügimaht 13,573 miljonit ning tegevuskasum 1,364 miljonit eurot. Henkeli eelisaktsiad on arvatud Fortune Global 500 loetellu ning neid arvestatakse Saksamaa DAX aktsiaindeksis.

Tagasi üles