Füüsilise kaupluse suurim eelis on vana hea kohene rahuldustunne. Mitte miski, isegi ostu kulleriga saatmine ei saa vastu sellele erutustundele, mida tekitab poodiminek ja kena aksessuaari ostmine (minu puhul on see Metsi müts) ning sellega terve maailma ees eputamine. Kusjuures korvpall isegi ei meeldi mulle.
See on samasugune tunne, nagu lapsepõlves kuumal suvepäeval jäätist limpsides. Või tunne, mis tekkis siis, kui said sünnipäevaks eneselegi ootamatult tuttuued uisud, mis viisid sind uisuväljakul võidule. Olgu, olgu, tean isegi, et elan siin oma lapsepõlvemälestusi uuesti läbi. Aga loodetavasti saate aru, mida silmas pean.
Teiseks ei saa alahinnata seda kindlat teadmist, et see, millega te poest lahkute, istub hästi ja näeb hea välja. Kõikide kaubamärkide suurusnumbrid on erinevad. Ma ei hakkagi kokku lugema neid kordi, kui pidin oma raha eest kauba tagasi saatma ja ootama uue tellimuse saabumist, kui ma muidugi üldse otsustasin samalt kaupmehelt uuesti tellida. Kui kõike seda arvesse võtta, siis kulutate kaupa tellides ja tagasi saates ilmselt lõppkokkuvõttes rohkem raha kui jaekaupluses.
Ja lõpuks on meil kodanikuna kohustus, just nimelt kohustus, toetada kohalikke ettevõtteid. Loomulikult peavad ka suured kaubamärgid pinnal püsima, kuid mis pakuks veel suuremat rõõmu kui teadmine, et toetate oma tuttavat või sõbralikku naabrit tema unistuste elluviimisel Ja toote tema perele leiva lauale? See ongi puhaskasu.
Kui te ei kasuta tänapäeval mitme kanali kaudu müügi eeliseid (ma keelan sõnapaari «kõikide kanalite» kasutamise), siis panete end väga ebasoodsasse olukorda. Kui te ei ole veebikauplust avanud, saanud aru kauba/laovarude juhtimise kunstist ja algatanud reklaamikampaaniaid sotsiaalmeediakanalites, piirate lihtsalt oma haaret ja müügivõimalusi. Tänapäeval on kõike seda uskumatult lihtne teha ning peaaegu kõik müügikohtade portaalid sünkroniseerivad teie veebitehingud ja jaemüügikohad. Aeg on käes. Hakake pihta!