Tööandjate keskliit tuli koostöös Swedbankiga välja algatusega, mis kutsub kõiki Eesti ettevõtteid ja tööandjaid annetama aega heategevusele.
Tellijale
Üllas idee: neli miljonit tundi heategevust
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Idee autori, Swedbank Eesti juhatuse esimehe Robert Kiti sõnul on algatusel tegelikult pikem ajalugu. «Algne idee sündis tõesti juba umbes viis aastat tagasi ühel juhtkonna ajurünnakul, kui tuldi mõttele, et mis oleks, kui jagaks kogu sponsoreelarve töötajate vahel laiali ning igaüks saaks siis ise vaadata, keda ta sponsoreerida soovib,» rääkis ta.
Toona jäi see mõte veel realiseerimata, kuid idee oli sündinud. Kiti sõnul osutus teiseks väga suureks tõukeks ühel jõuluvastuvõtul kuuldud Marju Lauristini kõne, milles sotsiaaldemokraadist poliitik, teadlane ja õppejõud kutsus kõiki ettevõtjaid üles n-ö relvile, tegema midagi ühiskonnale kasulikku.